Vecka 26!

Nu går man in i vecka 26, wei!
Borde ta en ny bild, men har en från förra veckan eller när jag tog så den får jag ju allt lägga upp :)
Idag har jag varit på "skolan" och träffat min handledare!?, var där 5 minuter, tack för den?! Kunde åkt med Mattias hem igen, men nej jag fick ju ta bussen hem och de tog ju en jävla tid för jag hade ju nyss missat bussen osv.. Kom hem typ 14:10 och Mattias stack 5 minuter senare.. BOORING!
Aja, istället fick jag åkt iväg på fika med Jessica, vilket var trevligt :) Inte varje dag man får gjort det :)
Efter fikan skulle jag och fixa mina ögonbryn, få dom plockade dvs. Det är fan värt de, för fan vad bra de blir när hon har gjort det :)
Sen gick jag hem, gick ut med hunden, när jag varit ute med henne så städade jag undan och så, ovanligt va?
Blev helt plötsligt skittrött, orkade inte ens prata i telefon med Mattias haha.
Sen gjorde jag mig en liten potatisgratäng och stekte en lövbit till de, men ja, som vanligt får jag aldrig rätt på de :P Aja, fick iaf ätit min goda potatisgratäng iallafall :D
Snart är det bigbrother, funderar på om jag ska ta ut Enja innan eller efter?! Vi får la se.
Lyssnar just nu på Britneys skiva, lawlaw!
Ja det var väl allt för mig idag.

Höres ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0