Vecka 22.

Nu går jag in i vecka 22, tiden går fort nu, ;) Men det gör inte mig något ;) Man längtar bara mer och mer för varje dag.. Och med tanke på att folk runt omkring får sina små bebisar nuförtiden oxå så gör de inte saken bättre ;) Magen har börjat växa lite grann nu iallafall, PÅ TIDEN! Fan vad jag har väntat på det! Man vill ju lixom att det ska synas, och de gör det ju nu :D Men jag har inte gått upp så mycket :( Det är mindre kul :( Hade hoppats på att jag skulle gått upp dubbelt än vad jag har gjort, men jag har väl gått upp ca 5 kg, så det är inte illa för att vara mig ;) Tur att jag har gått upp NÅGOT iallafall ;)
Jag och Marika har bakat negelbollar idag, :D Nu står dom i kylen för att kylas, mm, längtar tills det är dax att äta :D Och till middag blir det lasagne, MUMS! Tur jag har fått upp min aptit igen, iallafall någorlunda, beror på vad det är :) Men äter gör jag iallafall :)
Det var väl allt för mig för nu, måste skärpa mig nu med bloggen nu när jag börjar närma mig! Men jag vill inte ha denna trista jävla designen. :/ Hmm, kanske skulle sökt webbdesign när jag skulle söka plugg? :P




Kommentarer
Postat av: Emilie "Grodan"

Ja ändra designen :) ta vackar kort på dig och magen och gubben och mix och trixa med dem :D

2011-03-01 @ 16:17:25
URL: http://missfrog.blogg.se/
Postat av: Arntmonica

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-05-13 @ 10:02:41
URL: http://arntmonica.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0