v 24.

Är i vecka 24 nu, och de märks nog fan inte.. Tycker jag e skit liten, och jag går knappt upp i vikt för den delen heller :/ Skit trisst, jag som hoppades på att bli "normal" viktig nu när jag blev gravid.. Hmm. Dock är det några veckor kvar, men de känns som tiden bara rusar iväg, känns som det snart är dax ju.. Lilla Enja ska få ett "syskon" haha, ;)
Jaha, idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra om jag ska vara ärlig.. Vet inte ens vad jag ska göra till middag.. Hmm, kanske dax att tänka på det kanske?? Om man ska ta upp något från frysen... Hmm kotlett kanske? Köttfärs har man ju tröttnat på nu ju ;)
Eller man kanske skulle baka något? Tips på något gott och ganska enkelt att göra?

Hörs!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0