v. 23

Nu går jag in i vecka 23, spännade faktiskt. Bebis sparkar som en galning ibland, ibland knappt något, och då blir man nästan lite nervös :P Är man ena dagen van vid att den sparkar och har sig som bara den, och sen nästa dag knappt något, knappt att man lägger märke till de, ja då blir man fan nervös :P
Vill väga mig, blöö. Men får göra det på söndag tror jag..

Just nu väntar jag på posten, den är mega sen, enligt min åstikt. Klockan är lixom halv 3 nu, och den har inte kommit, BARA för att jag väntar på post. Hoppas jag får den idag. Vill se om jag får lov att plugga mina ämnen.
Förhoppningsvis..

Idag är det inte lika fint väder som det har varit, lite regn och lite blåst, men vafan behöver ju inte vara ute hela dan. Just de, min hund får ha lite mat oxå kom jag på haha. Vi gick upp sent idag, hade huvudvärk så jag ville sova, och då sov såklart min vovve med mig :)

Ikväll ska jag nog bara steka någon hamburgare tror jag, men får gå iväg och köpa, för jag och Mattias har inte samma smak när de gäller hamburgare ;)

Hörs kanske senare..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0