Tisdag kväll..

Idag har de inte hänt så mycket faktiskt. Har varit riktigt gött väder idag oxå, dock lite blåsigt vilket gjorde det lite kallare :/ Enja har iallafall fått två lååånga rundor idag så hon vart nog nöjd :) Mattias åkte på jobb idag igen oxå, han kom hem inatt men ja, det är ju så han kör.. Han kör 3 rundor denna vecka dessutom, han körde extra i söndags så han får lite extra cash :) Massa bra.
Har nyss tittat på Big brother, Gurkan är ändå rätt söt faktiskt ;) Rolig om inget annat!
Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, vi får helt enkelt se vad som händer. Beror ju på vädret oxå..

Nu ska jag iallafall byta kanal för jag vill inte direkt se plastikdoctors.. nej!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0