Söndag!

Ursäkta för jävligt dålig uppdatering.. Men har haft lite att göra, tror jag? Jo lite har väl man haft och göra, men annars har man ju oxå velat umgås med sambon som ska åka och jobba imorgon IGEN! :( Såg honom knappt något denna vecka pga att han körde en extra tur.. Menmen, gott med pengar i plånboken sen så man ska ju inte direkt klaga...

Har övningskört lite i helgen oxå, ska nog fanimej fråga om jag inte får köra lite till imorgon oxå, så jag verkligen kommer igång.. Vill ju ta de dära förbaskade körkortet innan jag får barn ju, självklart..Har ju både hund och barnvagn att konka runt på, så det kommer inte direkt bli kul att göra på en buss direkt ju..

Just de, jag "kom in" på skolan, eller iallafall så jag kan läsa mina ämnen..

- Branch och produktkunskap
- Försäljning och service
- Inköp och varuhantering
- Praktisk marknadsföring A

Så det är bara en början på mitt plugg.. Finns ju en DEL att läsa om handel, och eftersom att jag vill bli butikschef någon gång så.. Har ju redan varit egen företagare så jag har en del koll redan, dock var de bara en liten kiosk, men man tror inte att det är SÅ mycket att göra.. Men fan vad man fick jobba. Det var bara jag och syrran som jobbade, och vi hade öppet 7 dagar i veckan.. 6-20 på vardagarna och 9-20 på helgerna.. Jag pallade de i nästan ett år, sen orkade jag inte mer, så därför kunde jag inte vara kvar.. Men nu är jag back in buisness, dock inte som delägare ;)
Meeeeeeeen, att ha syrran som chef gör inte mig nått ;) Rätt gött ändå :)

Nu ska vi snart på kalas, jag väntar bara på att kläderna ska bli torra, har tvättat en tvätt.. Sen ska jag klä på mig och göra ve mig sen ska vi dra iväg och handla presenten innan vi sticker dit..

Ha de så bra så länge..

Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0