Ny vecka!

Får väl skriva en rad eller två idag kanske :)
Helgen, ja vad kan man skriva om den, inte mycket, lite kaos faktiskt. Mattias skulle fixa bilen, slutade med att den inte gick att köra alls = en deprimerad Mattias. Inte kul alls. Men vad ska man göra.
Just nu är han och lagar den iallafall och han är snart färdig, så det är ju skönt :)
Jag har precis tagit mig en dusch, och snart ringer väl Mattias mig, vi skulle åka iväg och handla sa han..
Ska kolla ifall Jenny har tid att fixa mina ögonbryn oxå, börjar bli dax ^^ Orkar inte göra det själv, så som tur är finns de folk som har den servicen :)

Sen ska jag till Hermods och välja mina ämnen eller vad hon yrar om!? Men det har jag redan gjort så kan ju tycka att det är onödigt att disskutera om det.. Meeeeen, skit i deee!

Fint väder idag dessutom!

HÖRES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0