Måndag

Sov ensam i natt, inget jag egentligen skulle, men Mattias fick en extra tur, och de vill vi ju ha så man får mer pengar ;) 3500:- extra är de väl inget fel på, speciellt inte när man ändå får ur 25-27000 i månaden? moaha.
Igen som förstår varför man vill köra lastbil? :P
Men där har ni iallafall anledningen till varför jag inte behöver jobba så mycket ;) Just nu blir det iallafall lugnt och jag ska plugga lite, förhoppninsvis, posten har inte kommit så jag vet inte om jag har "kommit in".. Ska ju plugga på distans, dvs hemma. Hur gött är inte det? Kommer inte riktigt ihåg vad det var jag valde, men det var med inriktning handel, ska jobba upp mig tänkte jag och bli butikschef ;) Ja vi får se i veckan iallafall, tror dock inte de kommer idag, sista ansökning var i torsdags, så de kommer väl på onsdag-torsdag nått sånt kan jag tänka mig..

Idag har jag dammsugat och tvättat golvet iallafall. Ska snart äta lite lunch tänkte jag..
Igår bakade jag kanelbullar och frukostbullar, har ju lånat mammas köksassistent, så i veckan ska de bakas som fan. Ska baka pizzabullar till Mattias oxå som han kan ha med sig på jobb..
Hade fan behövt köpa en micro till lastbil, men svindyrt.. typ 5000:- eller nått sånt kostar dom :/
Och just nu har han ingen egen lastbil så de e inte lönt att köpa än, ska ändå spara pengar till bebis så.. Men jag får väl köpa en till honom som en överraskning sen nån dag om han inte får de som standard i bilen som han förhoppningsvis får..

Nu ska jag ta något att äta så länge..

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Leifrachel

Great page I will be a return visitor!

2011-08-25 @ 16:19:18
URL: http://leifrachel.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0