Helg!

Igår var jag och Mattias på bio, vi såg "Min låtsas fru", var kanske inte den roligaste filmen, men den var rolig iallafall ;) Och min favorit kom ju med en sväng, Heidi Montag ;) Fattar dock inte vad hennes roll var riktigt men ja, haha, fult var de när hon kom in springandes och började skrika nått eller vafan hon gjorde ;)

Idag har vi övningskört lite, gick faktiskt helt okej bra. Fast fick lite damp när jag missförstod Mattias lite ;)
Fint väder är det dessutom, märkte jag oxå, fick fan solen i ögat hela ti'n ;)

Nu ska vi snart hem till min syster och passa hennes barn lite, man får ju vara snäll ibland :)
Så får hon och hennes sambo lite alone time och kan hitta på något kul :)

Vi hörs :)

såhär såg heidi ut i filmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0