Söndag!

Helgen har de varit full rulle. I fredags så åt jag och min syster lite kina mat och kollade på studenterna.
Hatar när de tar studenten eftersom jag själv inte har tagit den, fett tradit!
Efter de körde vi till Bjuv och där skulle jag vänta på Mattias. Satt utanför kiosken och snackade skit under tiden ;) Sen kom Mattias och vi körde in till stan där han skulle lossa (han jobbade) och efter de var de raka vägen hem för att göra smörgåstårtorna till Mattias kalas som han skulle ha på lördagen!
Den kvällen gick vi och la oss kl 2 för vi var inte klara förrän då, fy fan vad slut jag var!
Lördag var de kalas, och här var full rulle :) Blev besviken på min smörgåstårta, men jag vet inte om jag tappat min aptit igen :/ Smart,? Njae! På kvällen var man iallafall helt slut så man deckade till tvn ;) Men de var skönt att sova. Nu har vi varit en sväng i Bjuv och snackade lite skit och jag övningskörde till Väla ;) Skulle handla amningsbhar :)
Nu ska vi softa lite ioch jag ska ta något att äta innan man ska iväg och grilla hos min syster och hennes pojkvän, om inte vädret blir dåligt..

Har iallafall en bild på våra smörgåstårtor :) Jag gjorde den med ost och skinka och Mattias den med rägor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0