Smått panik!

Smått panikslagen! Tider går och vi har inte ens gjort hälften. Har inte ens packat bb väskan, tycker inte jag fått tillräckligt med bra respons, enligt mig. Men om inget annat så bor vi inte så långt ifrån sjukhuset så i värsta fall får ju Mattias åka och hämta, och är inte han där, så har jag nog en syster eller mor och far där, som får åka hem och hämta. Allt är rörigt här, och jag vill få allt i ordning. Jag och Mattias ska göra till helgen, men han blir så jääävla sur när han måste hjälpa till med grejer så det är inte ens kul att fixa med honom. Därför, vill jag fan göra saker och ting själv, men behöver dock lite hjälp. Vi får se om man hittar nån som ställer upp. Hungrig är jag oxå, HELA tiden. Märks att tiden börjar närma sig mer och mer nu. Men jobbigt är det. Nervös om vi kommer klara oss när Mattias jobbar "hemma" dessutom. Wah! Mycket som snurrar i min skalle. Nu hade jag behövt min kurator, eller bm, men ack, självklart ska de ha semester, SAMTIDIGT! Aja, får väl klara mig på bloggen och beklaga mig här istället, tror inte jag har några vänner som orkar lyssna på mig..

Ville till biblioteket idag oxå, här borta, men ack, självklart hade de inte öppet idag, så vad ska jag nu göra!?
Vill inte åka ner till stora biblioteket i stan, massa folk, de klarar jag inte av, speciellt inte när jag är själv. PANIK!
Trött är jag oxå, men kan inte gå och sova nu. Lite för tidigt. Vill inte sova bort dagen heller, vill fixa, men vet inte om jag orkar.. Nu kommer min halsbränna oxå, skit på den!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0