Måndag!

Var hos kuratorn idag med Mattias. Gick bra idag faktiskt, och de var väl tur de ;)
Dessutom kommer jag med goda nyheter! Var med och tittade på en lägenhet som Mattias syster skulle kolla på.. Och i eftermiddags så fick vi reda på att hon fick den :D Hur jävla gött är inte de?! :D Nu kan jag snart få inreda min bebis rum :D Fast dock inte förrän 1 augusti, men nu när vi vet att hon har fått en lägenhet så står man nog ut och tiden går förhoppningsvis fort :) Så nu ska de planeras massor! :D
Jag och Mattias var oxå på en långrunda med Enja, :) Hon är så duktig min lilla flicka :)
Så ikväll ska de firas med lite grillat och potatisgratäng.
Men just nu är Mattias iväg och fixar en grej som skulle fixas med bilen, och vi får se hur lång tid de tar.. Han ringer väl snart förmodar jag!

Här är en bild på en ekorre som Enja upptäckte idag, dom är såå söta :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 04:52:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0