Kväll!

Blev inte direkt nån romantisk dag idag, tyvärr. Ingen minigolf heller för den delen. De blev, att vara hemma.. Fast vi åkte inom ett par vänner och hälsade på oxå förståss :)
Men annars, nä, inget kul alls. Jahopp! Men Mattias påstår sig vara långledig nästa helg, så kanske får se till att hitta på något då istället :)
Just nu tittar Mattias på film, jag var inte så intresserad av den filmen, så blir väl att vi hyr film, som vi egentligen skulle gjort, efter den :) Mattias hittade den på tvn så han ville glotta på den. Under tiden, diskade jag efter maten. Blev fläskfile och pommes och sallad :) Just de, skulle göra en smulpaj oxå, men tog i för mycket smör, så vi får se om de stelnar eller ej i kylen, man kan ju alltid hoppas :) Har inte så möd mjöl kvar så :/

Mina smultron börjar blomma, jeei! Äntligen! Ska bli kul o se hur de blir, förhoppningsvis blir de NÅGOT av de iallafall. Mitt andra, dill, gräslök persilja osv, blev inte direkt bra ^^ Tror vi har för varmt på vår balkong, inglasad ^^ Menmen.. Sånt e livet, skulle mest prova ;)

Enja har lånat mitt täcke, mitt underbara täcke, det är ju för varmt och ha de i påslakanet nu så har fått lägga undan de, så nu har Enja fått ligga på de, nu när vi tittar tv :) MysPys <3

Nu ska jag strax kolla min smuldeg, håll tummarna !! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0