God afternoon and welcome back!

God afternoon and welcome back!
Det var längesen, hej!
Skaffade mig en ny blogg från blogger, men på senare tid så har den bara varit jobbig och går knappt och blogga på, så därför är jag back till Blogg.se, bra va? ;)
Tyvärr har jag sämsta designen här, vilket gör att man inte vill blogga här, är sämst på html koder och dyl, och man vill ju såå gärna ha en ny och fin blogg!
Men ack, de får väntas med ett tag!
Det har hänt mycket sen sist!

Beräknat förlossningsdatum: 2011-07-13
Barnet blev till omkring: 2010-10-20
Du är i vecka: 36
Du är i månad:
8
Antal graviditetsveckor och dagar: 35 veckor 2 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 33

Ja, fyfan, nu är jag i vecka 36, helt sjukt. Ca en månad kvar bara. Men har inte börjat pirra riktigt än faktiskt ;) Änsålänge är det lugnt ;)
Var hos bm idag och fick en tid till ett ultraljud för att se om bebis växt som den ska, de får vi veta mer om på tisdag!
Idag har jag egentligen fullt upp, Mattias ska ha kalas imorgon och de ska göras smörgåstårtor och grejer! Och sen ska de ju helst städas på det! Men städningen tror jag skulle väntas till imorgon, Mattias sa att han kunde hjälpa mig, men om han blir sur, så jävlar! Han kan bli värsta surskunken när han ska behöva städa. Men detta är trotts allt hans kalas så egentligen kan han inte komma undan ;)

Har inte direkt några nya bilder på magen, den senaste är från typ 26 Maj så det får räcka for now! :)
Ska kolla de nya grejerna på blogg nu, ser till höger "uppgradera", så de ska jag in och checka nu!
Hörs kanske later!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0