Davs!

Goddag! Ännu en dag som man inte direkt såg fram emot eller hur man ska säga det. Vädret har ju inte direkt varit det roligaste om man säger så. Började imorse, som vanligt när JAG ska ut med Enja, aldrig nån annan, så ska de fanimej börja pissa ner. Så jäävla tradit! Och så hade jag precis duschat dessutom ^^ Jävligt kul. Kunde ju skippat duschen och sparat på varmvattnet och tagit med mig schampoo och grejer ut ;) haha.
Var en sväng till kiosken och hälsade på min syster (min syster har en kiosk för er som undrar) så där var jag och åt massa godis :D Speciellt banana skids, mums! Beställde en låda med fillidutter till mig att ha hemma oxå, fyfan vad goda dom är! :D
När jag väl åkt hem så hade jag fått min goodiebag i posten, yeey! Ska bli kul och testa lite faktiskt :)
Sen vilade jag lite middag, och sen har jag tittat på tv och lagat mat!
Idag blev de korv stroganoff! Gott!
Mattias kommer hem runt 23 idag, YEY! Han skulle egentligen inte kommit hem alls, utan sovit i Malmö, men ack, jag hade tur idag :D
Imorgon, vet jag inte vad jag ska göra, kanske fundera lite mer vad som ska packas i den dära rackarns väskan som jag ska ha med till BB? För jag har inte direkt fått några bra svar (enligt mig) som ska med. Tycker jag har fått skumma svar om man säger så. Har mina små ideer, men det slutar väl kanske att jag får fråga min bm :)

Lite update om grav:

Beräknat förlossningsdatum: 2011-07-13
Barnet blev till omkring: 2010-10-20
Du är i vecka: 37
Du är i månad:
9
Antal graviditetsveckor och dagar: 36 veckor 5 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 23








Kommentarer
Postat av: Sofia

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:08:05
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0