1 år 9 månader!

Idag har jag och Mattias 1år och 9 månder, grattis till oss! Och tyvärr ska han jobba, som vanligt! Menmen, det är bara och bita ihop! Han kommer ju hem igen, typ imorgon natt, eller tisdag morgon!

Börjar få lite smått panik dessutom! Har inte packat väskan till bb, har inte fixat med hyllorna, har inte städat förrådet, allt ser ut som ett bombnedslag här ungefär, och allt måste man typ dessutom göra ensam? Inte såå jävla kul! Mattias är lite känslig när de gäller städning nämligen, han blir lätt kinkig då. Så jag brukar påpeka för honom, hur skulle de varit om jag skulle varit kinkig så fort jag skulle städa, då skulle jag ju varit kinkig varje dag!?
Usch, jag fasar för tiden när bebis kommit. Vem kommer hjälpa mig att städa? Eller kommer jag få göra det själv?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Helskumt, när började dom sätta datum på sånt?! :P Hoppas allt är bra med er och lilla magen. Kram

2011-06-20 @ 14:56:34
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0