Nä nu får de vara nog ;)

Nu får det vara nog ;) Får börja ta tag i mitt liv, min blogg dvs säga. Fy fan vad jag har varit dålig på att blogga, men har haft mycket att tänka på och har bara inte direkt haft lust :( Har haft den gamla lägenheten med städningen där att tänka på. Har iallafall städat den nu och besiktigat den, och nu är den OK! SÅ SKÖNT! Fy fan vad den har varit jobbig att städa, jävla Mattias säger jag bara, man får fan sköta sin städning alltså! Ungkarlar! SUCK! ;)
Nu har vi haft svärmor och svägerska på middag :) Blev köttfärslimpa potatis sås och kokta morötter, nomnom! Allt blev uppätet så det var ju positivt ;)
Nu har jag krängt massa gotte på de, och de gjorde att jag blev helt uppsväld, så nu orkar jag inte ens dricka nått! Blir alltid så när jag dricker läsk och äter godis, fattar det inte! :P
Har dessutom matat Enja med lite ostbågar, hon är så söt :DÄlskar henne så jävla massa mycket ! :)

Ni får ha en fortsatt bra fredag kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0