Today im happy!

Idag är jag glad, :) Igår så pratade jag och Mattias om när jag kunde förlänga "mitt" abonnemang! Han berättade då att de var i början på nästa månad, och då blev jag glad, för de var ju snart! Det är egentligen inte mitt abonnemang såsätt, det är Mattias abonnemang, men jag använder de för han har redan ett själv plus ett från jobb! Anyways.
Igår så tjuvkollade jag lite på mobiler och hörde lite med min bror om vad som är bra eller dåligt, eller iallafall som han kunde rekommendera. Han rekommenderade ett par stycken och jag kollade lite löst på dom! Är inte så insatt i de nya telefonerna längre ;)
På kvällen gick vi och la oss och tänkte inte mer på det.
Imorse satt vi vid datorn ett tag och vi bestämde kvällen innan att vi skulle kolla lite vad det fanns för mobiler ute, och vi skulle handla mat till mig :) ska börja äta på ett annat sätt eller jag ska äta på vissa tider och massa sånt olika och hoppas på att jag kan gå upp i vikt =) Vi får se senare hur de blir med det :)
Iallafall, i morse satt vi lite vid datorn, sen säger mattias, sätt dig i mitt knä, så gjorde jag de, och sen så tittade han snällt på mig och sa: - Ska vi köpa ny telefon till dig idag?
VA? sa jag, och gjorde såndära, happyface =) så iallafall, vi åkte till Väla och det slutade med
att de blev en HTC Desire HD, så nu försöker jag lära mig den och så, men jag kan nog redan det mesta ;)

Nu sitter vi och nördar lite dator =)

TACK HONEY B!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0