Sliten..

Sliten och fullt ös dagarna långa, visst gör väl inte ALLTID något, men den största delen av dagarna gör vi! Nu har vi ju även en inneboende, Mattias syster, så nu vill man ju hitta på lite grejer oxå och kanske inte bara sitta hemma och glo.
Ska på kalas i helgen, ett kalas nästa helg oxå, får se om jag ska dit, har aldrig träffat människan.. Kommer bara tycka att de känns awkvard.. MENMEN! Mattias som bestämmer, annars får han ju åka dit själv ;) Vill han ju säkert ;)

Alla hjärtans dag blev sådär, inte riktigt som planerat, men de fick gå. Maten var god, tyvärr äter Mattias så jäävla fort att när han hade ätit upp allt sitt, hade jag ätit kanske halva mitt, sen kom dom och hämtade hans tallrik och då fick jag mer panik och kunde inte äta upp :/ Synd, för det var namnam!
Inga bilder togs, fan så jävla mycket folk där var alltså... 

Längtar tills min sambo kommer hem igen, ska försöka att inte få damp på honom och pussa på honom istället!
Älskar honom mer än något annat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0