Skit tråkigt!

Har skitmega fete tråkigt! usch! mattias åkte och jobbade idag, och jag HATAR första dan han är borta. allt blir så jävla trisst, och man har inget att se fram emot. BLÄÄ på det!
inga roliga att umgås med heller för dom bor inte i närheten, BOOORING!

har kommit in i vecka 18 nu iallafall, syns dock inte så mycket än heller, tråkigt, vill att de ska synas ju =)
det enda som det märkt på e pattarna, har tillochmed fått köpa ny bh :P men de gör inte mig något ;)

Nu har jag iallafall uppdaterat denna tråkiga dag. Hatar dessutom min design på bloggen så man har inte direkt nån lust att skriva för de :P

Aja, ha de gyttit! Snart kommer Jersey Shore på MTV, be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0