Inget inlägg igår...

Det blev inget inlägg igår, därav jag har en ny dator och jag kan inte skriva blogg på blogg.se i internet explorer?! fattar inte vad som har hänt. datorn är ju helt nyinstallerad? :P FATTAR NADA!
Så idag beslutade jag mig för att installera google crome och testa där istället, och här verkar det iallafall funka ;D 
Det går att skriva i denna ruta iallafall och så långt gick det inte i explorer :)

Jag har iallafall fått en "ny" dator =) Min pappa hade köpt en ny, så jag fick hans "gamla". Den är egentligen inte så gammal, bara de att han kände för att köpa en ny. Bara själva lådan, inte med skärm och sånt, 16000. han är GALEN! Menmen, det är ju hans pengar ;)
Man kan ju alltid hoppas på att han kan hjälpa mig med mitt körkort oxå (a) hihi!

Har börjat äta på ett annat sätt nu, typ 6 mål om dagen eller vad de blir (om inte mer)
tyvärr har jag tappat aptiten IGEN så vi får se hur det går med de där..
Ska 'äta varannan timme fram till typ 17, sen efter de e de två måltider.
Har ju inte gått upp så mycket sen jag blev gravid, så det är lite det jag strävar efter, ska väl väga mig en gång i veckan från och med nästa vecka och skriva upp. och hoppas på att det blir lite ändringar :)

Tack för mig så länge :)
Blir tyvärr ingen bild just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Om du använder internet 64-bitars brukar de inte funka. Men vi hade de plus ett vanligt explorer, kolla så de inte e en sån enekl sak:)

2011-02-07 @ 17:16:54
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0