Dagar sedan..

Nä, tänkte skriva ett längre inlägg, men jag orkar fan inte, gör de kort.. 
Handledar kurs idag, surkärring som störde sig på att Mattias och en annan lastbilschaufför snackade lite och hade lite åsikter och frågor och så, så när de var slut kom hon fram och sa i stil med "tror ni att vi vill sitta här i en halvtimme extra och höra på ert snack" typ, i stil med de, SKIT irriterad, och sen typ sprang hon ut den fegisen! HAHA! T Ö N T!
Sen har vi haft min släkt här på middag och lite kalas för min mamma :) Maten blev uppäten så jag tror den var god ;) Var gryta :) Typ kalops, men vanligt griskött :) 

Nu ikväll blir de bara lugnt, förmodligen sova tidigt, vi får se :) 

Bild på min bebis btw :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0