V 29!

Fyfan, jag är redan i vecka 29, det kan man fan inte tro. För stor, det är jag inte!
Men det är ju klart, jag är ju liten normalt sätt oxå så, jag får nog en liten bebis :)
Idag har h*n varit en liten vilding :) Ser ganska kul ut när man tittar på magen och man ser hur den snurrar runder där inne :) Eller vad den nu gör ;)
Varmt har det varit idag, sjukligt, trisst att Mattias inte är hemma då, men han kommer ju ikväll. Så vi får hålla tummarna på att det är lika gott väder imorgon, men imorgon har vi lite att göra :)

- Coop, handla godis :)
- Väla/Ikea, titta på skor och köpa lite skit till hemmet
- Bjuv, hämta en jacka, fast får ju först prova den ;)
- Ut och gå, i massor!

Ja det och lite till. Måste skriva en liten handle lista, har några saker som är slut, tex fryspåsarna! Köpte ju billiga karre kotletter på maxi, och de måste ju frysas in..

Mattias måste kanske jobba på tisdag, så besviken jag blev.. Menmen, min syster följer iallafall med till bm och stöttar mig! Trotts att det är tidigt på morgonen!
Hemglassbilen gjorde min dag idag! Köpte lite glass hihi, fan de hade så mycket så jag bara tog något! Jivvla skit!
Äh, de kommer väl nästa vecka oxå, :) ville ju haft 91an eller vad glassen heter :)

Blev iaf det här:


Det var allt för mig just nu! Är ju bb på tv.. Vet inte om jag såg hela igår!? Tror jag decka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0