Tvi!

Usch och tvi! Just nu är mycket jobbigt. Man har sina bättre dagar dock, men ibland har man bara lust att slå ihjäl nån.. Blir lack på folk, minsta lilla dessutom, okey, ja de beror ju på hur man ser de. Jag kanske visar att jag blir arg, irriterad, medans andra inte visar..
Men just nu är jag fett irriterad över massa saker, saker jag inte kan skriva öppet, lite för privat för det kanske..
Annars förutom de så går det framåt. Vecka 27 nu ju, och jag ser ut som om en normal människa är i v 20 max typ. Tror jag får en liten bebis =) Har dessutom köpt en surprise till Mattias, så hoppas han blir glad.
Har varit riktigt jävla fisnödig hela kvällen, ja ni läste rätt. Fyfan, tur Mattias inte är hemma, så man kan fisa hur mycket man vill och var man vill, utan att man ska behöva flytta på sig, för ja, de luktar fan inte hallon. Tror det är från potatissalladen igår ;D där är ju ägg och lök i ;D men gott var de .D
Måste snart ut med Enja oxå, men jag är hungrig och jag känner att halsbrännan är på väg så jag tänkte jag skulle koka lite pasta så länge.. =)

Aja, inga bilder jag har heller, nä inte det nej. Ska nog ta en ny bild på mig och Mattias, ska se om han är sugen på det i helgen :)

Älskar min sambo, och nu kokar vattnet.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0