Torsdag!

Torsdag, snart helg! Skönt! Eller vänta nu, för mig så kvittar de ju, jag är ju alltid ledig ;) Jobbar gör jag när jag får tid :) Ska faktiskt göra det i helgen, så det ska bli najs att få in lite cash! CASH IS KING, som man säger!
Mattias åkte nyss på jobb, och jag har gått och småplockat lite överallt här, ska snart fortsätta med det, ska bara skriva en rad eller två här först :)
Vädret är helt okej, lite för mycket moln bara, men man ser en del av den blå fina himlen iallafall :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att småplocka, vi får helt enkelt se.

Nu ska jag starta musiken på hög volym och fortsätta städa, och sen se om jag kan få min lilla vovve till att äta :)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt hund! ^^



svar Ja pasta är helt klart grejen! :D

2011-04-14 @ 23:09:16
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0