Tisdag!

Idag är det tisdag, det är sol och varmt och syrran fyller år! :) Dock har jag ont i halsen :(
Har varit gott väder hela helgen, så det har varit riktigt skönt.. Det enda som var tråkigt var att när vi var på Elmia i helgen så var de bara 13 grader och blåste svinkallt, :( de var riktigt drygt! Men jag fick iallafall ätit på Jensens så jag var nöjd :) Riktigt cozy var de där, fy fan, de hade tillochmed en tänd brasa :)

Alltså, är de meningen att man ska störa sig enormt mycket på folk när man är gravid? Visst, vissa människor verkar bara ha tappat huvudet och vissa är bara allmänt irriterande, skriver och gör massa konstiga grejer!?
Jag säger inte att jag är bäst, men come on! Skärpning!

Idag ska kanske Mattias jobba, vi får se när dem ringer..

Bebis är vild och nu ska jag ner och hämta lite post :) Om vi fick nån =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0