Söndag och sol!

Helgen har gått förbi. Sambon kom hem runt 22 på fredag kväll och då stod jag och hade gjort budget kalops - dvs inte nötkött utan griskött. Funkar la lika bra de, kan jag tycka för gott blir det :D
I lördags åkte vi till Malmö på xxxLutz, skulle kolla lite vad de hade för grejer, sjukligt fina grejer hade de fy fan! Hittade dessutom en typ fåtölj/gungstol som Mattias ska köpa till mig :D Kostade dock 3500 men fan vad skön den var :) Ha den och amma i ;D
Efter det drog vi till babyringen, tog dock evigheter för oss att hitta den haha, men vi hittade lite saker där iaf så jag är nöjd :) Skönt att de kommer in lite nya saker till vår lilla bebis :) Nästa månad ska vi ju till Ullared och shoppa som fan så :)
Efter vi hade shoppat stack vi till min bror i Bunkeflostrand och där var två av mina systrar oxå så vi snackade massa skit och satt i solen, och fy fan de var sketa varmt, nästan så man svittades ju ;O men de e najs, vi ska inte klaga :) Sen slutade det med att alla stack och så körde vi inom donken och käkade där, satt där fan en timme, haha. Aja, de var trevligt så jag ska inte klaga :)

Idag ska vi övningsköra lite och kanske hem till min syster och grilla lite, vädret är ju fint =) Väntar bara på att hon ska ringa mig och ge besked :)

Nu ska jag starta datorn i tv rummet och lyssna på hög musik för just nu är jag ensam hemma, SKÖÖÖNT!


 

Bild på vad vi köpte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0