Nattligt inlägg..

Hmm, jag undrar om ingen tycker om mig och Mattias?! Nu syftar jag dock på familjer och så.. Mattias har ju inte direkt nån jättekontakt med sin släkt och träffar typ bara dom på kalas, knappt då.. Jag är ju väldigt familjig om man säger så och tycker om att träffa min familj och så.. Vi brukar åka till Bjuv rätt ofta och så, men de händer fan aldrig att någon hälsar på här? Visst nu kan jag väl förstå, för nu bor ju Mattias syster här så de kanske inte tycker att det är så lämpligt då, vad vet jag .. men ändå.. Sen så ringde en av syskonen idag när jag fikade med min andra syster och frågade om hon ville hänga med i sommaren och hyra stuga.. men igge får jag nåd samtal om något sådant.. samma som den andra systern frågade mig sist vi var där eller när de var "har ni blivit tillfrågade om stugan?" nä, säger jag... okej säger hon.. frågade inte ens.. ?! vafan är det för jävla stil egentligen? funderar på att sätta upp nått kul men inte fråga dom.. mmm, ska fan ha kalas utan att bjuda dom.. vadå, jag trodde inte ni ville komma ändå, eller hur ska de va? fan vad irriterad jag blir på sånt....

aja, bilder från idag ska jag få upp imorgon.. för långt till datorn, sitter i tv rummet.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0