Måndag!

Idag är det ny vecka, snart går jag in i v 28, spännande. Men jag tycker dock inte att jag blir större? Trisst!
Ont börjar jag få iallafall. Lite foglossning är väl ingen fara? Nä visst. Mattias fick ta på mig mina skor igår, kände mig inte liite handikappad.. Aja, det går kanske över..
Imorgon ska jag iallafall till BM och så får vi la se vad hon har att säga mig då!

Helgen har varit fullspäckad, xxxlutz, besök hos min bror, och igår var vi hemma hos min syster. De skulle städa sina bilar så då gjorde Mattias oxå de, vi får la se hur länge den är ren då ;D
Fan, kom nyss på, sa inte Mattias till mig att vi skulle köra lite idag oxå? Hm, får nog dubbelkolla ;)
Hade varit trevligt!

Nu ska jag äta min glassbåt, bädda sängen, och ja plugga till körkortet.

Btw, vi klippte oss lite idag oxå =)

HAJS!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: samma här:D

2011-04-11 @ 17:04:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0