Måndag och strååålande soolsken!

Så jävla gött väder det är idag!!!! Man blir på så bra humör alltså!
Igår jobbade jag, 9-18, var helt slut på kvällen.. Syrran körde mig hem sen åkte vi och käkade kinamat, tyvärr var mitt inte så gott så fick bara ätit lite.. BAJS! Men testa måste man ju göra.. :/
Idag vaknade jag och Mattias tidigt, eller ja, runt 9 iallfall. Kallar de normal tid dock ;)
Han fick ju komma hem igår för han inte fick nårra pallar, (kör lastbil), han satt och väntade i typ 4 timmar och fick inget, och han HATAR att vänta.. så han ville bara lixom försvinna ungefär :P Så jobbigt tyckte han det var! :p
Vi gick en jäääääävla väg, var ute i typ två timmar.. Skulle iväg för att köpa tikskydd till Enja, hon har ju börjat löpa så smått nu ju, min lilla flicka :) Sen tog vi en fika på fika och åt vars en panini :) Dyr jävla frukost, menmen! Typ 150 spänn.. Måste spara på pengarna snart ;) Har ju en bebis på G ju ;)
Sen när vi kom hem tog vi en glass på balkongen, sen var de dax för honom att åka iväg på jobb, hoppas det går bättre för honom idag =) Just de, han fick parkeringsböter oxå höhö, men de visste vi nästan ;)
Så nu ska jag städa lite och plocka undan lite, för i eftermiddag ska jag träffa min syster och vi ska käka en liten sväng :)

Hörs! :)

Nån i Helsingborgstrakten som behöver flyttlådor? HOJTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0