Lördag!

Dagen började med att vi gick upp tidigt, Mattias skulle på möte på jobb så då passade jag på att åka med honom ner och hälsa på min bror. Under tiden Mattias var på mötet så åt vi lite frukost, åkte och tittade på plantor och lite grejs till brossans och deras trädgård :)
När Mattias väl var färdig möttes vi upp hemma hos min bror och tog en fika, :) Sen skulle vi egentligen åkt till Lutz, men blev för sent så blir nästa helg istället, det har Mattias nu lovat mig, så de får vi ju hoppas då ju! :)

Nu ikväll har vi varit hos Jonny och Jessica och ätit tacos :) Det är fanimej ganska trevligt och man borde göra så oftare. Lite roligare att träffa lite folk oxå, även om det är mysigt att bara vara med Mattias..

Nu ska vi nörda lite dator sen så ska vi väl decka, antar att de blir säng tidigt ikväll..

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0