Fredag, helg!

Wiho! Helg! Och jag ska umgås med min sambo :)
Just nu har jag skalat potatis och fixat falukorven. Blir ungsfalukorv med potatismos och pepparotsås :)
Hoppas bara jag lyckas med såsen ;D Men hittade ett recept hemma hos mamma så jag följer de så då kan de inte gå åt skogen, kan jag tycka ;) Ganska fräckt ändå, tänkte att jag skulle ha falukorv med pepparrot och så hittar man ett enkelt recept på de hos mamma. GÖTT or what?
Mattias tittar på sina serier nu, sen ikväll blir det BB ;)
Tur jag har fått han till att gilla de ;)
Var en sväng inom Bjuv innan och hälsade på där, ja vi var ju bland annat hos min mor ;)
Sen hemma så gjorde jag två test på körkortet, första gången fick jag 43 rätt och andra gången 47, så nu är jag nära ;D Iallafall för att gå godkänt haha, men hade fan behövt 65 + rätt svar om inte alla ;) Men man kan ju inte ha så stora krav om man inte har läst på, lixom ;)

Aja, hörs kanske senare. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0