Förkyld till MAX!

Fyfan vad jag tycker synd om mig själv, faktiskt... Riktigt jävla förkyld! PALLAR de igge!
Visst halsen är bättre idag än igår, tackar gör jag Strepsils, men näsan är fan inte bättre..
Så nu sitter jag och dricker te och äter en Squares, och ska snart ut med Enja..

En annan riktigt jävla tråkig grej är oxå den att de har stängt av vattnet här, från 22 igårkväll till 15 idag.. Fatta hur jobbigt det är? Jag som skulle duscha! Skit drygt. Är glad att där är lite vatten kvar så man iallafall kan spola.. Inte mysigt med piss i toastolen, jo vi slänger ju ner vann där oxå, meeeen, ja de går ju tydligen sådär ;)

Jaja, fint väder idag igen.

Hörs sen!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0